.

תלת מרתון

מרתון ניו-יורק התקיים השבוע, בניו- יורק :P  וחברת מוצרי (בעיקר נעלי) הספורט אסיקס יצאה  בפעילות שיווקית מגניבה ומקורית במיוחד! לקראת המרתון הזמינו באסיקס את הרצים להרשם באתר הפעילות ו500 הראשונים שעשו זאת (בתוך כמה שעות בלבד) זכו לקבל פסל שלהם בתלת-מימד! הפעילות אמנם מתגמלת בסופו של דבר רק 1% אחד מכלל המשתתפים בתחרות (מרתון ניו-יורק הוא המרתון הגדול בעולם עם כ50,000 רצים) ובכל זאת מדובר על "פרסונליזציה"  בקנה מידה  די גבוה.
ענף מדפסות התלת-מימד התפתח ומתפתח בקצב מהיר מאוד אבל הדפסה של כמות גדולה של מודלים ייחודים ,בזמן קצר, היא לא פשוטה. על פי הסוכנות שהפיקה את הפעילות, היצירה של כל פסל לוקחת כיומיים ונדרשו הפעלה של מספר רב של מדפסות במקביל.

rindorדוגמה לתהליך ה"רינדור" של התמונות כשלב ראשוני ליצירת הפסל התלת-מימדי בדמותו של הרץ

אותם 500 רצים שזכו לקבל פסל תלת-מימדי בדמותם קיבלו גם צ'יפ אלקטרוני לרוץ איתו ביום האמת. הצ'יפ שלח עדכונים חיים לרשתות החברתיות של הרצים עם תמונות של "הדמות" שלהם חוצה נקודות ספציפיות במרוץ (לדוגמה גשר ברוקלין או סנטרל פארק).

runing3dדוגמה לתמונה ששותפה באופן אוטומטי כשאחר הרצים עבר בצ'ק פוינט ייעודי

בנוסף לכל ההשקעה הזו, כשהמטרה היא בעיקר כדי לייצר באזז רחב יותר לפעילות (אחרי הכל אי אפשר לסמוך על 500 רצים בלבד..) אבל גם כדי לתת אופציה נופסת לזכייה  לאלה שלא הספיקו להרשם,  חמישים פסלים נוספים הובטחו לרצים שהחברים/משפחה/שכנים שלהם יצייצ ו/או יזכירו אותם כמה שיותר פעמים ביום המרוץ (בצירוף האשטג  הפעילות כמובן).
בעיני זו טקטיקה יפה, טיפה "זולה" ולא מתחכמת, אבל בוודאות אפקטיבית מאוד להפצת האשטאג הפעילות (וכנגזרת – הוספקת עוקבים לפרופיל המותג, יצירית מעורכות וכו').

הכוונה היא  ל"ציוצי עידוד" דוגמת-

 

לסיכום, בעיני לפחות, פעילות שיווקית מדהימה! שילוב חכם ומקורי בין הדיגיטל לפיזיקל וחדשנות שבאה לידי ביטוי במספר אופנים. שאפו. ושאפו אפילו גדול יותר לרצים! פאקינג 42 ק"מ…טירווווף.

 womanrun3d חלק מהפסלים עצמם

מודעות פרסומת

תגובה אחת בנושא “תלת מרתון

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s