.

Selfless Selfie

השבוע ביקרתי ביוניקלו (רשת ביגוד יפנית, UNIQLO) כדי לרכוש לעצמי מעיל ונתקלתי במודלים האלה של התלת-מימד, זה כמובן הזכיר לי את הפוסט הנהדר :P שכתבתי על הפעילות של ASICS.

20141122_161752 20141122_161809

כנראה שקמפיינים שמשלבים תלת-מימד זה מה שהולך היום,ובצדק, אחרי הכל זה באמת שילוב משולש מעולה של 1.חדשני 2.מגניב 3.פרסונלי.

כותרת הפעילות של יוניקלו היא – UNIQLO Selfless Selfie Project- ובהתאם לשם המגניב הפעילות באה לעודד מעשים טובים ובלתי אנוכיים כלפי אחרים-

הצרכנים/גולשים הוזמנו לצלם סלפי שלהם שמתעד/מפרסם/מקדם כל סוג של נתינה חזרה לסביבה.זה יכול להיות התנדבות בארגון כלשהו ועד שיפוץ גן הילדים השכונתי.

מתוך כל התמונות שתויגו עם האשטאג הפעילות נבחרו בסה"כ 600 לקוחות מכל העולם שזכו לדגמים מגניבים של עצמם. בנוסף הרשת ייצרה עוד דגמים למתנדבים ופעלים חברתיים בולטים מאזורים שונים.

קליק לאתר הפעילות (נחמד).

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s