-|-

איפה השלט? #1

ריכוז ותמצות של (3) ידיעות שקראתי בנושאים של טלוויזיה,טלוויזיה חברתית, Online Video, סטרימיג, OTT, קרוס מדיה, המסך השני, ועוד ועוד….

1

מה מתרחש?
פייסבוק שיחררה SDK*
שמאפשר למפתחים לשלב פונקציות חברתיות של פייסבוק (התחברות למערכת, שיתוף, לייק) באפליקציות של AppleTV.
(*SDK- Software Development Kit, "ערכה" המאפשרת התחברות/שימוש ל/בפלטפורמה אחרת חיצונית)
מה זה אומר?
– ההתחברות לאפליקציות דרך הפייסבוק הופכת קלה ומזמינה הרבה יותר.
– המשתמשים יוכלו לשתף יותר בקלות תמונות, וידאו ולינקים מהטלוויזיה (שמחוברת עם Apple TV…).
– מפתחי אפליקציות יוכלו לדעת הרבה יותר על המשתמשים ועל אופן השימוש באפליקציה (+פר אוכלוסיית משתמשים) .
שורה תחתונה
שוק האפליקציות של הAppleTV גדל ומתפתח. פייסבוק מצטרפת לחברות נוספות המנסות לבסס יתרון במרחב החדש הזה ומציעות שירותים למפתחי האפליקציות. חברת TokBox חשפה החודש את ה-SDK שלה המאפשר שיחות ועידה בווידאו וחברת AppLovin הודיעה שהיא מפתחת SDK שיעזור למפתחי אפליקציות להרוויח כסף מפרסומות (פרסומות וידאו).
מקור: VB.

2

מה מתרחש?
נטפליקס הפכה באופן "רשמי" לרשת טלוויזיה (TV Network) .
מה זה אומר?
-שירות הסטרימינג (בתכל'ס) נטפליקס השיק השנה 20 תוכניות מקוריות חדשות במגוון קטגוריות – קומדיה, דרמה, אקשן וכו'. בנוסף הופקו 9 דוקומנטריים,  11 ספיישלים קומיים וישנן 13 סדרות ילדים (חדשות וישנות) במאגר התכנים של השירות. עם כזה היצע מרשים נטפליקס מובילה בענק על היריבות Hulu  ו- Amazon Prime וגורמת לרשתות המסורתיות דוגמת HBO ו-AMC לחששות ופחדים לא קטנים.
– נטפליקס לא מסתפקת בסדרות ומתחילה לייצר לעצמה מעמד עצמתי גם בשוק הסרטים (הכיוון הוא עדיין סטרימינג כמובן, לא הפצה לאולמות).
שורה תחתונה
– נטפליקס ממשיכה בהתרחבות המטורפת שלה של השנים האחרונות. המגוון הרב של התכנים (וחופש הפעולה הנרחב שמקבלים היוצרים) מאפשר לפנות לקשת רחבה של קהלים,. זאת בצירוף דמי מנוי נמוכים בהרבה מרשתות הכבלים מביא למספר הולך וגדל של מנויים לשירות (מעל 65 מיליון כרגע..!).
"microtargeting is indeed the future landscape of entertainment.."
– קיימת גם ביקורת כלפי נטפליקס על כך שהיא כמעט אף פעם לא חושפת מספרי צפיות של התכנים (לא לתקשורת ואפילו לא ליוצרים עצמם).
מקור: Wired.

Capture

3

מה מתרחש?
ענקית התקשורת AT&T (שרכשה השנה את רשת הכבלים DirectTV)  הולכת בעקבות המתחרה שלהם Verizon ותבצע דריסת רגל בשוק ה-OTT* עם אפליקציה שתאפשר צפייה חינמית בתכנים באמצעות האינטנרנט.בעתיד הקרוב, הם מתכננים להתחיל לייצר גם תוכן מקורי.
(*OTTOver The Top, מושג המתייחס בד"כ לשידורים של תכנים טלוויוזנים באמצעות האינטרנט).
מה זה אומר?
– מלבד הכנסות מפרסום, AT&T הולכים ליהנות כמובן מכמות אדירה של DATA על הצופים ועל הרגלי הצפייה שלהם.
שורה תחתונה
עוד שחקן חדש (וחזק מאוד – הן כלכלית והן במספר הלקוחות) מצטרף לתחרות ההולכת וגדלה בשוק התוכן והבידור האינטרנטי.
מקור: The Hollywood Reporter


**מנושא לנושא בנושא אחר…(פוסט מעניין שקראתי השבוע)**

הפוסט של דימה ג'קנוביץ' בנושא סיכום כנס ה- Content Marketing (הישראלי הראשון?) מעניין מאוד ומומלץ לקריאה. הרבה תובנות ועדכונים על אחד הנושאים המעניינים והמתפתחים בעולם השיווקקליק לפוסט.

מודעות פרסומת

2 תגובות בנושא “איפה השלט? #1

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s